top of page

Nereye Gidiyoruz?


Alaçatı/İZMİR_13102016

Evet, nereye gidiyoruz diye soruyorum. İlk blog yazım olacağından ve bir hafta boyunca bu soru ile boğuştuğumdan size de soruyorum. Gezmeyi çok seven ama çok gezmekten de hoşlanmayan bir insanım sanırım, daha doğrusu art arda yapılan ve uzun süren gezileri sevmiyorum. Bir de aynı yerlere tekrar tekrar gitmek de sıkıcı oluyor bir süre sonra. Farklı yerleri görmek eğlenceli oluyor, yanınızda size uyan insanlar da olursa tadından yenmiyor gibi sanki:) Yalnızlık mı ? O pek bana göre bir şey değil gibi.

Soruya geri dönecek olursak, aslında soruyu şöyle düzeltsem daha iyi olacak; Nasıl karar veriyoruz gideceğimiz yere? Öncelikle araştırma aşaması var. Gezeceğimiz yer yakın mı yoksa uzak mı? O yeri farklı kılan özellikler neler? İlgimizi çekiyor mu? Hava durumu nasıl? Kimler geliyor? gibi soruları sorup cevabını aldıktan sonra karar veriyoruz.. Bu aşamayı atlattıktan sonra, ilginizi çeken yerleri sıralayıp plan yapıyorsunuz ve erken kalkıp yol alıyorsunuz :)

Gittiğimiz yerlerde neler yapıyoruz?

Fotoğraf çekilmeden bir gezi olur mu? Olmaazz.. Olamazz.. Diye bir tepki de koyalım şuraya ;)

Mesela ben ilk kez gittiğim yerlerden hatıra olsun diye anahtarlık, buzdolabı süsü gibi şeyler alıyorum. Eğer çok ilgimi çeken yöresel bir şey varsa tercihimi bunlardan yana kullanıyorum. Şimdi de o yerlerden bana hatıra kalsın diye bu bloğa yazmaya başladım. Gezip gördüğüm yerler benim olmasın herkesle paylaşayım diye:) Sadece gezdiğim yerleri değil, eğitim için gittiğim seminerler hakkında da yazmayı düşünüyorum. Bol teknoloji kokulu, az biraz da fotoğraflarla dolu bir blog oluşturmak hedefim. :)

Alaçatı Yel Değirmenleri_13102016

Fotoğraflar, İzmir'in Çeşme ilçesine bağlı bir mahalle olan Alaçatı'dan.

Rengarenk çiçeklerle donatılmış evler, boyalı kapı ve pervazlar, duvarlara çizilen resimler, tarihi yel değirmenleri ile her bir köşesinde güzel manzara ile karşılaşılan şirin bir yer. Bölgede yetişen ot çeşitleriyle yapılan yemeklerle, ilkbahar aylarında festival bile yapılıyor. Maalesef biz bu festivale geç kalanlardanız. Ama sakızlı dondurmasını afiyetle yedik; kesinlikle tavsiye edilir.

Alaçatı-Tokoğlu_Frida Kahlo_13102016

Şuraya da meraklıları ve sevenleri için bir Frida Kahlo ekleyip yazımızı bitirelim..

Beni takip etmeye devam edin.. :)

Tanıtılan Yazılar
Son Paylaşımlar
Arşiv
Etiketlere Göre Ara
Henüz etiket yok.
Kategoriler
Takip Edin
  • LinkedIn Social Icon
  • Twitter Basic Square
bottom of page